14213

Через справу про вплив Кремля на вибори в США Faceboook попередила про зниження рентабельності

Американська Facebook Inc., якій належить найбільша у світі соціальна мережа, попередила про можливе погіршення показників прибутку та рентабельності через майбутні інвестиції в заходи безпеки після слухань про втручання Росії в політику та президентські вибори в США, інформує 1NEWS з посиланням на Інтерфакс-Україна.

«Захист нашої спільноти важливіший, ніж максимізація прибутку», — заявив засновник і голова компанії Марк Цукерберг під час телеконференції після публікації звітності Facebook за III квартал.

Фінансові результати Facebook у липні-вересні перевершили очікування ринку.

У 2018 році Facebook очікує збільшення витрат на 45-60%, що посилить тиск на прибуток, оскільки триватиме уповільнення зростання виручки. Компанія подвоїть кількість співробітників і підрядників, які відповідають за безпеку та захист її сервісів, до кінця 2018 року цими питаннями займатимуться близько 20 тис. осіб. Крім того, додаткові зусилля буде спрямовано на розробку систем штучного інтелекту, які допоможуть виявленню «поганого контенту», сказав М.Цукерберг.

«Наша спільнота продовжує зростати, й бізнес добре розвивається. Але нічого з цього не має значення, якщо використання наших сервісів не згуртовує людей», — вважає М.Цукерберг.

Тема боротьби з дезінформацією і російським впливом на американську політику через соцмережі була центральною в телеконференції Facebook, на відміну від Twitter і Alphabet (материнська компанія Google), які стикнулися з аналогічними проблемами, пише Financial Times. Twitter обійшлася одним абзацом у завчасно підготовленій промові, Alphabet не порушувала цих питань у принципі.

У середу керівники Facebook, Google і Twitter відповідали на запитання законодавців під час слухань у Конгресі про потенційний вплив політичної реклами та агітаційних постів у соціальних мережах, нібито оплачених російською стороною, на електоральний процес. Компанії не змогли дійти однозначного висновку про те, що втручання РФ мало місце, і заявили про неможливість запобігти втручанню у вибори в майбутньому.

За даними Facebook, близько 150 млн користувачів побачили рекламні оголошення й агітаційні пости з фальшивих акаунтів, які нібито курирувало «Агентство інтернет-досліджень». Раніше цього тижня аудиторія оцінювалася в 126 млн, однак компанія переглянула дані.

Як повідомляється в прес-релізі Facebook, чистий прибуток збільшився на 79% у річному виразі, до $4,74 млрд. Прибуток на акцію в липні-вересні підвищився до $1,59 і був на 24% вищий за консенсус-прогноз аналітиків.

Сукупна виручка компанії зросла на 47% — до $10,3 млрд. Експерти в середньому прогнозували виручку на рівні $9,8 млрд.

Доходи соцмережі від реклами минулого кварталу зросли на 47% — до $9,1 млрд, ідеться в прес-релізі. Близько 88% виручки від реклами в першому кварталі компанія отримала з мобільних пристроїв, при цьому в США і Канаді середня виручка в розрахунку на користувача вперше перевищила $20.

Денна і місячна аудиторія Facebook зросла на 16%. На кінець вересня 1,37 млрд осіб користувалися соцмережею щодня, 2,07 млрд — щонайрідше раз на місяць.

Акції Facebook подешевшали на 1,9% на додаткових торгах після закриття основної сесії в Нью-Йорку в середу. Капіталізація компанії з початку 2017 року підскочила майже на 60%, перевищивши $520 млрд.

 

 

 

Тегирентабельність фейсбук




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *