Експерти з’ясували – скільки українців замовляють алкоголь через Інтернет
Вино та міцний алкоголь через Інтернет купують 5% українців, передає 1NEWS з посиланням на з дані рітейл-аудиту Nielsen.
Для порівняння, у світі частка споживачів, які купують вино та міцний алкоголь через Інтернет становить 11%.
Водночас, як українці, так і споживачі у світі, найчастіше купують в Інтернеті косметику та товари з персонального догляду: 42% і 35% відповідно.
Найменшою популярністю в Інтернеті користуються продукти харчування (свіжі).
«Продукти харчування не входять в звичний віртуальний купівельний кошик практично ні в одній країні світу на сьогоднішній день. Купівля в Інтернеті свіжих продуктів — явище настільки рідкісне, що, як показують дані опитування споживачів в 2016 році, всього 11% в світі сказали, що купують онлайн свіжі продукти харчування», — йдеться у досліджені.
Залишити відповідь