13519

Індійські астрономи відкрили нову планету

Астрономи з Індії виявили екзопланету, яка дуже швидко обертається навколо сонцеподібної зірки приблизно за 600 світлових років від нас, – повідомляє 1NEWS.

Після цього відкриття Індія приєдналася до невеликої групи країн, науковці яких відкривали планети за межами нашої Сонячної системи.

Строго кажучи, зараз виявлення екзопланет не така вже й рідкість – астрономи підтвердили існування 3786 з них. Але переважна більшість цих небесних тіл були помічені, а потім описані як планети космічним телескопом NASA Kepler.

Відкрита планета була названа EPIC 211945201b або K2-236b, і вона велика – в 27 разів більша за Землю. Вперше вона була помічена телескопом Kepler, але саме команда індійських вчених підтвердила, що це саме планета, а не комета або інший астрономічний об’єкт.

За даними дослідників з Обсерваторії Гурушіхара Лабораторії фізичних досліджень в Маунт-Абу, планета обертається навколо сонцеподібної зірки. Вона також приблизно в сім разів ближче до своєї зірки, ніж Земля до Сонця, що означає, що температура може становити близько 600 градусів Цельсія і, ймовірно, занадто гаряча і суха, щоб підтримувати життя, пише НВ.

Важливо відзначити, що це відкриття може допомогти вченим зрозуміти, яким чином планети такого розміру утворюються настільки близько до їх зірок-господарів. Крім цього, нова планета показує, що в Індії зараз є технологія і експертні знання для самостійного підтвердження екзопланет.

Джерело: Укрінформ