13505

Вчені проведуть сенсаційний експеримент з ДНК динозавра

Вчені не виключають, що незабаром зможуть провести унікальний експеримент, і цілком можливо, що на нашій планеті знову будуть жити величезні динозаври, інформує 1NEWS з посиланням на «Діалог».

У науковому середовищі часто після ряду блокбастерів про Юрський період стали ставитися питання про те, наскільки реально відтворення на землі динозаврів. Розмови з новою силою посилилися після того, як вчені в тілі комахи віком 45 млн років виявили залишок крові доісторичної тварини.

До слова сказати, залишки крові знайшли в шматочках янтарю, скам’янілої деревної смоли. У ній також прекрасно застигають і крихітні кровососи.

Як заявив дослідник Музею природної історії д-р Сьюзі Мейдмент, кров гігантських представників епохи тиранозавра Рекса мала всі шанси добре зберегтися. Вона повідомила, що у дослідників є застиглі в бурштині мухи і москіти часів динозаврів, однак допускає, що навряд чи вийде взяти кров комарів з бурштину. Бо він може зберігати лише оболонку, а не м’які тканини.

Вона пригадала, що кілька років тому в ЗМІ вийшла стаття про комара епохи еоцену (близько 45 мільйонів років тому), тобто через близько 20 мільйонів років після того, як вимерли динозаври.

У даного комара в шлунку було виявлено червоний пігмент. Після ряду хімічних досліджень, вчені виявили порфірини гемоглобіну.

Тому вчений і не виключає, що вдасться знайти комара або муху епохи мезозою зі збереженими залишками крові.

І якщо все-таки буде знайдено потрібну доісторичну ДНК, то вчені зможуть її схрестити з ДНК інших тварин, птицею або крокодилом, щоб спробувати відтворити динозаврів.

Нагадаємо, вчені не так давно навчилися вирощувати тканини, які повторюють більшість органів людського тіла. Однак відомо, що мозок – це найнезрозуміліший об’єкт у Всесвіті. Незважаючи на це, фахівці запевняють, що можуть його повторити в лабораторних умовах.

вчені ДНК експеримент