13352

Науковці знайшли нові загрозливі ознаки глобальної катастрофи

Найстарший і найміцніший льодовик на півночі Гренландії, який вчені вважали непорушним, почав танути, інформує 1NEWS з посиланням на znaj.ua.

Кліматологи виявили на супутникових знімках Арктики обширну зону відкритої води біля північного узбережжя Гренландії. Раніше в цій місцевості лід залишався міцним навіть у розпал літа.

Вперше цей лякаючий феномен зафіксували в лютому 2018 року, другий раз – у серпні. Як говорять учені, це пов’язано з аномально високими температурами, через які лід став набагато тоншим, і з сильними вітрами, які відтіснили його від берега. Простіше кажучи, з глобальним потеплінням.

Як розповіла кліматолог Рут Моттрам з Данського метеорологічного інституту, вчені сподівалися, що льодовик на півночі Гренландії буде протистояти натиску глобального потепління довше всіх інших. Тепер вони припускають, що “остання крижана область” насправді знаходиться на захід від Гренландії.

Раніше повідомлялося, що вчені заявляють в один голос, що глобальні зміни клімату на планеті неминуче позначаться на всьому живому на Землі. Зокрема, першою проблемою, з якою зіткнуться люди – це підвищення рівня світового океану, що призведе до затоплення значної частини суші і нестачі питної води і продовольства.

За оцінками кліматологів, якщо температура на планеті збільшиться на 3 ° С, під загрозою опиняться райони проживання близько 275 мільйонів людей по всьому світу, – говорять дослідники з CDC (Центри з контролю і профілактики захворювань США).

Деякі вчені вважають, що саме по собі підвищення температури може виявитися більш серйозною загрозою, ніж затоплення прибережної смуги.

Таким чином, якщо середня температура повітря підскочить до 35 градусів за Цельсієм і вище, людина, яка не звикла до неї, не зможе пристосуватися – у тіла не буде для цього відповідних механізмів.

Нагадаємо, через глобальне потепління в іоносфері Землі утворилася гігантська діра.

Гренландія катастрофа льодовик