13129

Чверть української молоді палить – дослідження

Ініціатива U-Report за підтримки UNICEF опитала українську молодь щодо куріння. Дослідження відбувалося 5–7 вересня 2018 р. за допомогою СМС, FB, Telegram та інших каналів, інформує 1NEWS з посиланням на Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України.

За підсумками дослідження, виявилося, що більше половини молодих українців постійно бачать рекламу сигарет.

Зазначається, що в опитуванні взяли участь 12 276 U-репортерів віком від 14 до 34 роки.

“Результати опитування продемонстрували, що 60,4% молоді бачили рекламу сигарет. Серед них більшість спостерігає її у кіосках — 56,8%, супермаркетах (біля каси) — 48,9% та в інтернеті — 25,5%”, – йдеться у звіті за підсумками дослідження.

Згідно з даними дослідження, майже 21% опитаних U-репортерів зазначив, що курить.

Також, серед опитаних віком 14–17 років тютюн уживає 14,6%, а серед тих, кому 18–19 років, — 21%.

“Окрім того, серед тих, хто нині не курить, близько половини пробувало курити кальяни — 49,2%. Звичайні сигарети дегустувало 44,2% опитаних некурців, сигарети зі смаковими добавками — 23,7%, вейпи — 19,4%. Частка тих, хто ніколи не пробував тютюнову продукцію, незначна — лише 24,3%”, – зазначили у Центрі.

 

 

 

дослідження молодь сигарети




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *