10553

Модний український бренд пропонує перероблений одяг із секонд-хендів вартістю від 570 до 970 євро.

 Не так давно в Україні запустили апсайклинг-проєкт Bettter, який використовує перероблений одяг з українських секунд-хендів. Бренд заснувала фешн-директорка українського Vogue Юлія Пеліпас, повідомляє Хмарочос.

Засновниця бренду розповіла британському Vogue, що для виготовлення  модного одягу дизайнери використовують речі з українських секунд-хендів.

Скріншот із сайту bettter.us

Зі слів Юлії Пеліпас, бренд продає цілісні образи, які складаються з двох-п’яти речей: штанів, жакета, сорочки тощо. Вартість варіюється від 570 до 970 євро, водночас планується, що в майбутньому бренд випускатиме колекції з «ультрадоступними» цінами.

«Мрію, щоб ми змогли розповідати історію кожної речі, включаючи імена попередніх власників. Таким чином, вважаю, ми б навчилися створювати сталі гардероби, де кожна річ має значення», –  розповідає пані Пеліпас.

 




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *