1268

Легальний гральний ринок – це здоров’я громадян

В Україні раніше ніколи не було професійно регульованої галузі гемблинга, в якій би ігромани і неповнолітні могли бути огороджені від азартних ігор.

В останні сто п’ятдесят років індустрія азартних ігор сильно змінилася. І тепер, коли посилилася глобалізація, людям стало хотітися якісно нового сервісу, змінилася економіка і з’явилися нові технологічні можливості, гемблінг по всій планеті вважається просто ще одним способом весело провести час.

Завдяки всім цим зовнішнім змінам і сам ринок азартних ігор змінився. Зараз прості громадяни вже не так скептично ставляться до азартних ігор. До того ж, азартні ігри сильно змінили свій імідж. З розваги для “бандитів” вони перетворилися в звичайне дозвілля і переплелися з іншими формами громадських розваг: спортивними подіями, масовими заходами, концертами і чемпіонатами. Оператори азартних ігор створили собі новий імідж. Саме тому по всій планеті зараз спостерігається зростання інтерактивних гральних послуг, які завойовують все більшу популярність. Навіть в Україні, де азартні ігри довго залишалися під забороною, ігрові автомати на гривні вже не здаються чимось крамольним і соромливим.

Нове уявлення операторів підштовхнуло їх до думки про необхідність легалізації власної діяльності. Зростання доходів городян, а також ліберальне ставлення влади до даного виду розваг зробили ще один крок до того, щоб створити регульовану легальну сферу гемблинга, в якій буде місце чесній грі, відповідальності за наслідки і зобов’язанням операторів як перед самими гравцями, так і перед регулюючими державними органами.

Що таке соціальна відповідальність в гральному бізнесі українська публіка досі не дуже добре розуміє. З цього приводу висловилася експерт Ольга Ізрядова. У своєму дослідженні вона говорить про те, що в інших державах казино і беттінгові контори платять величезні податки в державні і регіональні бюджети, а іноді роблять прямі пожертви у спеціальні фонди або підтримують спорт і культуру. До того ж, іноді казино самостійно відраховують гроші на певні цілі, навіть якщо це не прописано в офіційному регламенті.

Найчастіше цільові пожертви спрямовуються державою на підтримку спорту, культури, медицини, освіти та інших необхідних органів. На ці гроші створюють спортивні комітети і спонсоруються спортивні збірні. Іноді гроші йдуть на розробку нових ліків або на обладнання для лікарень.

Найчастіше, оператори грального бізнесу стають спонсорами національних спортивних асоціацій або спортсменів-олімпійців, а на регіональному рівні беруть участь в розвитку культури і туризму. У Франції на податки від організаторів гральних закладів будували театри.

Точно так і в Баден-Бадені (Німеччина) за рахунок податкових надходжень з індустрії азартних розваг побудували відомий оперний театр. У Мілані (Італія) ще за часів середньовіччя герцог влаштовував лотереї на збори, від яких зводився знаменитий Міланський собор. У Канаді організатори гральних закладів спонсорують щорічний етап автогонок “Формула-1” (відоме казино “Монреаль” є спонсором багатьох найбільших спортивних заходів, що проходять в країні). У США власники казино спонсорують баскетбольні і хокейні професійні команди. В Іспанії та Аргентині існують благодійні лотереї, надходження від яких йдуть на підтримку сліпих та слабозорих.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *